ترفند حذف لوگو در فتوشاپ بصورت تست شده

یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰
  • 48 views
  • 0

امروز یکی از مشکلاتی که در برخی از عکس ها وجود دارد وجود لوگو و واترمارک است که در بیشتر عکس ها وجود دارد. ممکن است بخواهید از یک عکس استفاده کنید، این عکس میتواند از برنامه ای تهیه شده باشد یا از سایتی گرفته شده باشد که در هر دو صورت لوگو خاصی در کنار عکس وجود دارد. شاید شما بخواهید عکس را بطور کامل و بدون هیچ لوگویی در اختیار داشته باشید حال باید برای حذف آن چه کرد. آموزش کار نکردن کلیدهای میانبر در فتوشاپ را نیز از دست ندهید.

خب برای این کار ابتدا عکس مورد نظر را وارد برنامه فتوشاپ کنید، نکته ای که در این بخش وجود دارد این است که هیچ فایل جدیدی ایجاد نکنید و صفحه اصلی فتوشاپ را خالی بگذارید. یعنی قبل از شروع کار پروژه جدیدی ایجاد نکنید که بخواهید عکس را به آن پروژه اضافه کنید، عکس باید مستقیم با همان اندازه مشخص وارد برنامه فتوشاپ شود. حال به کمک ابزار select دور لوگوی مورد نظر را بطور کامل انتخاب کنید، از منوی edit گزینه Fill را انتخاب نمایید. البته با زدن کلیدهای همزمان shift + F5 هم میتوانید از این قابلیت استفاده کنید. راه سوم هم کلیک راست روی بخش انتخاب شده و زدن گزینه Fill خواهد بود.

در پنجره ای که باز میشود بطور پیش فرض این قابلیت روی حالت Content_Aware خواهد بود، و گزینه مود نیز روی حالت نرمال قرار دارد. بهتر است تغییری ایجاد نکنید همه چیز روی حالت پیش فرض ثابت بماند. فقط کافیست روی OK کلیک کنید تا لوگوی مورد نظر بطور کامل پاک شود. این روش زمانی مناسب خواهد بود که بک گراند کار ثابت و یک رنگ است و لوگو درست روی این بک گراند خلوت و یک رنگ قرار دارد، که به کمک این روش میتوانید لوگو را از بین ببرید. حال شاید در زمان انتخاب کردن دور لوگو یکسری بخش های اضافه را نیز انتخاب کنید و زمانی که عملیات حذف را انجام میدهید تصویر خراب شود. برای برطرف کردن قسمت خراب شده ابزار Eyedropper tool را انتخاب کرده و روی تصویر رنگی که میخواهید روی بخش خراب شده اعمال کنید را مشخص میکنید سپس با انتخاب ابزار Brush tool بخش مورد نظر را همرنگ تصویر در می آورید. ممکن است رنگ تصویرها در بیشتر مواقع یکی نباشد کمی تضاد رنگ به وجود آید که با کمی دقت در انتخاب رنگ این مشکل حل خواهد شد.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام