آموزش تبدیل ظاهر اندروید به آی او اس

سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵
  • 7,008 views
  • 4

آموزش تبدیل ظاهر اندروید به آی او اس

یکی از زیبایی های اندروید قابلیت سفارشی شدنش است حتی تا حدی که میتوان ظاهر آن را به یک سیستم عامل دیگر تبدیل کرد. درباره ی سیستم عامل هایی همچون ویندوز فون، فایرفاکس یا اوبونتو این کار به راحتی صورت میگیرد اما خبر خوب این است که حتی میتوانیم ظاهر آن را بصورت کامل و بی نقص به آی او اس شبیه کنیم. در ادامه به آموزش این کار یعنی شبیه سازی آی او اس 8 یا 9 بر روی دستگاه های اندرویدی می پردازیم.

 

لاک اسکرین

بیایید با اولین موردی که در هنگام این ظاهرسازی با آن مواجه می شوید یعنی لاک اسکرین شروع کنیم. برای این کار اول از همه چیز وارد پلی استور شده و برنامه Lock Screen iOS 9 را دانلود کنید. (لینک گوگل پلی برنامه)

 

لاک اسکرین آی او اس برای اندروید

 

پس از نصب این برنامه آن را باز کنید. با لیستی از تنظیمات مختلف مواجه می شوید. مهمترین مورد این است که در ابتدا گزینه ی "Enable lock screen" را فعال کنید تا برنامه شروع به اجرا کند. علاوه بر این برای شبیه سازی کامل نیاز است که گزینه های مربوط به دوربین و قفل عددی صفحه یعنی موارد "Lock Camera" و "Set Pin" را نیز فعال نمایید..

 

لاک اسکرین iOS برای اندروید

 

پس از اینکه این تنظیمات را اعمال کردید لاک اسکرین دستگاه شما تغییر کرده و کاملاً شبیه به صفحه قفل آیفون می شود.

 

Lock Screen iOS 9

 

صفحه اصلی

یکی از نشانه های صفحه اصلی آی او اس نبودن کشو یا دکمه ای برای مشاهده ی لیست برنامه ها است. اما برخلاف آن ما در اندروید دکمه ای اصلی را مشاهده می کنیم که با ضربه زدن روی آن وارد منوی اپلیکیشن ها می شویم. پس نیاز است که این دکمه ی کاربردی را از بین ببریم. بنابراین به یک لانچر iOS نیاز داریم. خوشبختانه تعداد زیادی از اینگونه لانچرها در فروشگاه گوگل وجود دارند. کافیست گوگل پلی را باز کرده و عبارت "iOS launcher" یا "iPhone launcher" را جستجو کنید تا لانچرهای مرتبط برای دانلود نمایش داده شود. ما در این آموزش از اپلیکیشن iLauncher استفاده کرده ایم و به شما نیز همان را پیشنهاد می کنیم. (لینک گوگل پلی برنامه)

 

iLauncher

 

پس از اینکه آن را نصب کردید لانچر آماده است و همچنین می توانید با استفاده از تنظیمات متعدد موجود آن را بر اساس سلیقه ی خود شخصی سازی کنید.

 

Step1-2

 

این هم نمایی از صفحه اصلی دستگاه شما پس از نصب و اجرای این لانچر است.

 

Step1-3

 

صفحه کلید

یکی دیگر از مزایای سیستم عامل اندروید پشتیبانی آن از صفحه کلیدهای شخصی است. بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که کیبورد آی او اس را بر روی دستگاه خود نصب نکنید. بدین منظور باز هم از طریق گوگل پلی یک صفحه کلید شبیه به کیبورد iOS دانلود کنید. ما اپلیکیشن Apple Keyboard را به شما پیشنهاد می کنیم. (لینک گوگل پلی برنامه)

 

Step2-1

 

در پایین نمایی از این صفحه کلید زیبا را مشاهده می کنید..

 

کیبورد iOS برای اندروید

 

پس زمینه

خب، سرانجام کافیست والپیپرهای سیستم عامل iOS را دریافت نمایید. بدین منظور کافیست به یک جستجوی ساده در گوگل پرداخته و تصاویر پس زمینه آی او اس 8 یا 9 را دریافت و بر روی دستگاه تنظیم نمایید.

 

iOS-9-beta-iOS-8-original-wallpapersiOS-9-beta-iOS-8-original-wallpapers1iOS-9-beta-iOS-8-original-wallpapers2iOS-9-beta-iOS-8-original-wallpapers5

چه امتیازی می دهید؟
5 / 4.50
[ 6 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 4 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

nilo ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

سلام من فقط میخوام بالای گوشیم شبیه ایفون بشه مثلا درصد شارژ انتن اینجور چیزا راهنماییم میکنین چی کنم از چ برنامه ای استفاده کنم
????????

امیر محمد ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

درود
اون قسمت رو تا حالا ندیدم بشه تغییر داد.
حتی لانچر ها هم اینکارو نمیتونن کنن.
البته الان آی او اس ۱۱ اومده و اینکه اون درصد آنتن هم مثل اندروید شده..و دیگه نقطه نقطه نیست

Mojtaba khatibi ۱۷ دی ۱۳۹۶

برنامش توی بازار هست میتونید سرچ کنید شبیه ساز نوتیفکشن ایفون

سارا ۵ خرداد ۱۳۹۷

barnameye inotify ro az gole play danload kon

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام