با این ترفندهای گوگل کروم حرفه‌ای باشید

پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵
  • 2,235 views
  • 4

internet-like-pro-644x373

مرورگرهای اینترنتی چیزهایی هستند که ما هر روز با آن‌ها سر و کار داریم. آن‌ها مارا به وب‌سایت‌های مختلف انتقال می‌دهند و جهان تازه‌ای را به روی ما می‌گشایند. بنابر این چقدر خوب است اگر شما بتوانید از تمامی کارایی‌های این مرورگرهای اینترنتی استفاده کنید و از وب‌گردی خود لذت ببرید.

یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنت گوگل کروم است. این مرورگر دارای سرعت مناسبی بوده و به شما جهت نمایش سریع صفحات وب کمک خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم به یکسری نکات بسیار مهم و کلیدی در ارتباط با این مرورگر بپردازیم که از شما کاربری حرفه‌ای خواهند ساخت. با ترفندها همراه باشید.

 

بازیابی یک تب تازه بسته شده

recently-closed

خیلی از مواقع ممکن است یکی از تب‌های ما به صورت اتفاقی بسته شوند. حال اگر آن صفحه برای شما ناشناخته نیز باشد می‌تواند پیدا کردن دوباره آن دردسر ساز باشد. گوگل کروم این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند با فشردن کلید‌های ترکیبی CTRL + SHIFT + T آخرین تب بسته شده را بازیابی کنند. اگر چندین بار این کلید را فشار دهید، دیگر تب‌های بسته شده نیز نمایان خواهند شد.

 

پاک کردن کش‌ها در کوتاه‌ترین زمان

همواره کش‌ها به مرور زمان فضای زیادی را از کامپیوتر ما اشغال می‌کنند. این کش‌ها عبارتند از صفحات وب و تصاویری که در وب‌سایت‌های مختلف بارگذاری شده اند. می‌توانید از طریق کلید‌های ترکیبی CTRL + SHIFT + R صفحه مربوطه را باز کرده و کش‌ها را پاک کنید.

 

انتخاب آدرس وب صفحه فعال

Untitled-1

معمولاً کلیدهای میانبر موجب می‌شوند که کمتر از ماوس خود استفاده کنید و در نهایت سرعت عمل شما افزایش یابد. یکی دیگر از این کلید‌های میانبر مفید کروم، کلید ترکیبی CTRL + L است. با فشردن این کلید میانبر در یک صفحه، خیلی سریع آدرس وب صفحه فعالی که در آن هستید انتخاب خواهد شد.

 

موفق و پیروز باشید

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 4 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

kavousi.mahdy ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

سایت به روزی دارید مطالب کم میزارید ولی مفید چند وقتی هست دنبالتون میکنم همینطوری قشنگه مختصر و مفید و لپ کلام رو میگید تو حاشیه نمیرید تو feed reader هام هستی همینطوری پیش برید بهترین میشید

معین ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

درود بر شما
خوشحالیم که کاربران خوبی همچون شما رو کنار خودمون داریم
باعث دلگرمی ما هست ممنون از لطفتون

messi ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

همانطور که دوستمون گفتن واقعا سایت خوبی دارید و هدفتون کمک به کاربران است نه تبلیغات و رژه رفتن روی مخ کاربران .بهتون تبریک میگم وآرزوی پیشرفت روز افزون برایتان دارم

معین ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

ممنون از محبتتون بزرگوار
امیدواریم بهترین تجربه رو به کاربرانمون اهدا کنیم

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام