بسیاری از قابلیت‌های مرورگر‌های دسکتاپی هستند که ما شاهد حضور آن‌ها در مرورگرهای گوشی‌هایمان نیستیم. اما در این بین شاید امکانات پیشرفته و کاربردی وجود داشته باشد که ما از آن‌ها بی خبریم.

مرورگر کروم قادر است تا صفحات وب را برای شما به چندین زبان مختلف ترجمه کند، اما اگر علاقه مند به استفاده از مرورگر سافاری بر روی آیفون خود هستید مایکروسافت ابزار کمکی را برای شما عرضه کرده است که می‌توانید با استفاده از آن به راحتی و درون مرورگرتان صفحه مد نظر را به زبان دلخواهتان ترجمه کنید.

 

نام این اپلیکیشن مترجم مایکروسافت " Microsoft Translator " است که می‌توانید از طریق این لینک به دریافت آن بپردازید. پس از دریافت و نصب آن مراحل زیر را دنبال کنید.

 

ترجمه سایتها به طور مستقیم از طریق مرورگر سافاری

مرحله اول: مرورگر سافاری را اجرا کنید و یک تب باز کنید. در تب باز شده بر روی کلید اشتراک گذاری موجود در پایین صفحه ضربه بزنید.

safari-translated-tab

 

مرحله دوم: در پنجره باز شده به دنبال گزینه‌ای با نام Activities گشته و بر روی آن ضربه بزنید. حال یک پنجره جدید باز خواهد شد. کافیست تا از این پنجره Microsoft Translator را به حالت فعال درآورید تا مترجم شما به مرورگرتان اضافه شود.

safari-tab-translate

 

مرحله سوم: از این پس هروقت که نیاز داشتید صفحه‌ای را ترجمه کنید کافیست تا از قسمت پایین صفحه بر روی آیکون اشتراک گذاری ضربه زده و سپس گزینه Microsoft Translator را برگزینید.

safari-translated-tab safari-translate-tab 

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام