آیا تا به حال متنی را در روزنامه ای مشاهده کرده اید که بخواهید آن را اسکن کنید و مجبور شده باشید آن را به بیرون برده تا این کار را به واسطه مغازه‌های خدمات رایانه ای انجام دهید؟ و یا شاید دوست شما یک سند تایپی را به شما داده است که در کوتاه ترین زمان ممکن قصد اسکن آن را داشته باشید، ولی با وجود عدم داشتن اسکنر به مشکل برخورده اید!

با ترفندها همراه باشید تا به شما بگوییم که چطور می‌شود بدون خرید هرگونه دستگاه اسکنر و یا رفتن به مغازه‌های خدمات رایانه ای، موبایل خودتان را تبدیل به یک اسکنر حرفه ای همیشه همراه نمایید.

CamScanner نام نرم افزار قدرتمندی است که  توسط کمپانی  INTSIG طراحی و عرضه شده است.این اپلیکیشن گوشی هوشمند شما را به یک اسکنر حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

کافیست تا بواسطه CamScanner از سند خود یک عکس باکیفیت تهیه نمایید. حالا کار این نرم افزار آغاز می‌شود. به واسطه تنظیماتی که بر روی نور و رنگ آن عکس ایجاد می‌کند کاملاً آن را شبیه به یک نسخه اسکن شده توسط دستگاه اسکنر می‌کند و قادر خواهید بود آن را به صورت یک فایل PDF و یا یک عکس JPG ذخیره کرده، به اشتراک گذاشته و آپلود کنید، در بین اسکن‌های ذخیره شده به جستجو پرداخته و سند PDF ساخته شده را با همگام سازی دستگاه شما و گوگل داکز، بر روی این شبکه ابری ذخیره نمایید.کیفیت عکسهای اسکن شده به واسطه این برنامه، آنقدر بالا خواهد بود که شاید شما در نگاه اول به هیچ عنوان باور نکنید که این تصاویر به واسطه گوشی شما اسکن شده باشند.

دانلود نسخه iOS برنامه CamScanner از اپ استور

دانلود نسخه Android برنامه CamScanner از کافه بازار

CamScanner-1

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 1 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

ابوالقاسم رخشانی ۴ دی ۱۳۹۴

من خودم مغازه خدمات کامپیوتری دارم برای اسکن عکس های ۳*۴ از cam scanner استفاده کنم البته باید با فتوشاپ تغییر سایز بدم تا اندازه مناسب برای ثبت نام اینترنتی در بیاد و برای ارسال خیلی سریع از برنامه sharit استفاده می کنم و نرم افزار office lens برای اسکن کاغذ های فیش واریزی و سند های رنگی استفاده می کنم

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام