7yd4361y6kmcixqxkha6

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد زمانی که می خواهید متنی را به فارسی در نرم افزار شرکت ادوبی یعنی فوتوشاپ بنویسید متن به صورت برعکس تایپ میشود. برای حل این مشکلات ابتدا باید دید آیا نسخه ی مورد استفاده شما قابلیت تایپ مستقیم فارسی را دارا می باشد یا خیر.

به نسخه هایی که قابلیت فارسی نویسی دارند عموما me گفته میشود، یعنی اگر شما قصد دانلود کردن نسخه ای از مجموعه فوتوشاپ را دارید باید توجه کنید در جلوی فایل فوتوشاپ عبارت me نوشته شده باشد ، برای مثال Adobe Photoshop CS6 ME نشان دهنده ی نسخه ی 6 ادوبی فوتوشاپ با قابلیت تایپ فارسی در آن می باشد.

 

برای حل مشکل عدم فارسی نویسی در فوتوشاپ ابتدا یک فایل تصویر را وارد نرم افزار می کنیم و سپس با ابزار Horizontal type tool یک متن را مینویسیم.

 

03l8y4bcx1pscv45cg2d

 

بعد از تایپ کردن متوجه می شوید که حروف به صورت مربع هایی ظاهر می شوند و خبری از حروف قابل فهم زبان فارسی نیست. برای این امر کل متن تایپ شده را سلکت یا انتخاب کنید و سپس به تبEdit رفته و بر روی گزینه ی apply middle eastern composer کلیک میکنیم.

 

xneglk9ss661z0gurnkw

 

با این عمل متن شما به فارسی خوانا تبدیل می شود. باید توجه داشت گاها برخی از فایل های آماده ای که از اینترنت دانلود میکنید به دلیل استفاده از فونت هایی که سیستم شما فاقد آن ها هستند ممکن است مشکلات این چنینی حادث شود که می توانید از روش گفته شده آن را حل کنید و یا با تغییر دادن فونت به فونت های سیستمی خودتان برای رفع مشکل اقدام نمایید.

 

gzmks6wkneg3hbg7xl57

 

البته آن دسته از کاربرانی که نسخه ی دیگری به غیر از نسخه ی خاورمیانه با عدم قابلیت تایپ فارسی را نصب کرده اند می توانند از نرم افزار های جانبی فارسی نویس نظیر فارسی نویس رویا، leomoon parsi negar و یا همچنین از فارسی نویس مریم استفاده نمایند.

 

موفق و پیروز باشید…

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام