چگونه مشکل تاخیر نوتیفیکیشن ها را در گلکسی S8 رفع کنیم؟

اگر از دارندگان اسمارت فون های سامسونگ گلکسی S8 یا S8+ باشید ممکن است تاکنون با مشکل تاخیر در دریافت نوتیفیکیشن های برخی اپلیکیشن ها مواجه شده باشید. به عنوان مثال فرض کنید که یک اس ام اس یا پیام تلگرامی دریافت کرده اید اما تا دقایق و حتی ساعت ها بعد، اطلاعیه ی آن را بر روی گوشی دریافت نمی کنید! بدون شک این مشکل می تواند تاثیرات بسیار بدی را چه در زندگی شخصی و چه کاری در پی داشته باشد. علت این مشکل نیز چیزی نیست جز فعال بودن بهینه سازی باتری برای این اپلیکیشن ها. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به راحتی از طریق تنظیمات دستگاه به غیر فعال سازی این قابلیت برای هر برنامه موردنظر خود بپردازید. با ما همراه باشید تا شما را بصورت کامل با نحوه این کار آشنا کنیم.

 

در هوم اسکرین گوشی خود، بالای صفحه را به سمت پایین کشیده و سپس در منوی تنظیمات سریع بر روی آیکونی به شکل چرخ دنده ضربه بزنید. بعد از اینکه قسمت تنظیمات دستگاه ظاهر شد به دنبال بخش Apps گشته و روی آن ضربه بزنید.

 

 

سپس بر روی آیکون سه نقطه در گوشه ی بالا سمت راست صفحه ضربه زده و گزینه ی Special access را انتخاب نمایید. هم اکنون گزینه ی Optimize battery usage را انتخاب کرده و قدم های پایانی را دنبال کنید.

 

 

هم اکنون در بالای صفحه و دقیقاً زیر عنوان آن، بر روی گزینه ی Apps not optimized ضربه زده و گزینه ی All apps را انتخاب کنید تا لیست تمام اپلیکیشن ها ظاهر شود. هم اکنون هر اپلیکیشنی که در گذشته مشاهده کردید نوتیفیکیشن های آن با تاخیر مواجه است را پیدا کرده و به راحتی بر روی دکمه ی کنار آن ضربه بزنید تا به رنگ خاکستری در آید که به معنی غیر فعال بودن آن است. با خاموش کردن بهینه سازی باتری برای اپلیکیشن ها، تضمین می شود که آنها قادر به اجرا بصورت پس زمینه باشند. در نتیجه برای دریافت اطلاعیه های مربوط به آنها دیگر با هیچ مشکلی روبرو نخاوهید بود.

 

 

به شدت پیشنهاد می شود که این تنظیمات را برای اپلیکیشن های پیام رسان و چت خود غیر فعال کنید. زیرا که عدم اطلاع از دریافت پیام های جدید ممکن است در برخی مواقع بر روی زندگی شخصی و حتی حرفه ای شما تاثیر بگذارد. آیا این آموزش برایتان مفید واقع شده بود و دیگر مشکلی از بابت تاخیر نوتیفیکیشن ها ندارید؟ لطفاً نتیجه کار را با ما نیز در میان بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام