چگونه جلوی ویندوز را در خاموش کردن دستگاه های یو اس بی خود بگیرید؟

سیستم عامل ویندوز بصورت خودکار وقتیکه از دستگاه های یو اس بی استفاده نمی کنید، آنها را به حالت معلق در میاورد. این کار به ذخیره ی شارژ یا برق کمک می کند اما همچنین ممکن است باعث آسیب رسیدن به دستگاه های یو اس بی مربوطه شود. طبیعتاً در صورت غیر فعال کردن این قابلیت در ویندوز، دستگاه های شما باتری یا برق بیشتری را مصرف کنند اما لااقل ریسک خطرهای احتمالی را نمی کنید. توجه داشته باشید این ترفند را تنها در صورتی اجرایی کنید که تاکنون با چنین مشکلی برخورد کرده باشید. یعنی مشاهده کرده باشید که دستگاه های یو اس بی بعد از مدتی خاموش می شوند. اما اگر اینطور نیست و به راحتی کارشان را می کنند دلیلی برای تغییر تنظیمات مربوطه وجود ندارد. با ما همراه باشید.

 

این تنظیمات، بخشی از گزینه های برنامه ریزی پاور در ویندوز هستند. شما می توانید به راحتی از طریق کنترل پنل در ویندوزهای 7، 8 یا 10 به این بخش دسترسی پیدا کنید. بنابراین به ترتیب وارد مسیرهای Control Panel > Hardware and Sound > Power Options شوید.

 

 

بر روی Change Plan Settings در جلوی گزینه ی فعال (بصورت پیش فرض Balanced) کلیک کنید.

 

 

بر روی گزینه ی Change advanced power settings کلیک کنید.

 

 

در پنجره ای که باز می شود به دنبال قسمت USB settings گشته و گزینه ی USB selective suspend setting را بر روی Disabled تنظیم کنید.

 

 

بر روی دکمه ی OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود. از این پس ویندوز به هیچ وجه دستگاه های یو اس بی شما را بصورت خودکار خاموش نمی کند. اگر به هر دلیلی قصد داشتید این قابلیت را به حالت اولش برگردانید می توانید همین مراحل را تکرار کرده و در آخر گزینه ی Enable را تنظیم کنید. امیدوارم که از این ترفند ویندوزی نیز نهایت استفاده را برده باشید و لطفاً نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید. در صورت وجود هرگونه پرسشی نیز می توانید آن را با ما و سایر کاربران گرامی ترفندها مطرح نمایید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام