چگونه از ضبط کننده مخفی گلکسی S8 در سایر گوشی های سامسونگ استفاده کنیم؟

اگر صادق باشیم از آنجایی که جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ یعنی گلکسی S8 و S8+ تازه به بازار آمده اند هنوز در دست افراد زیادی به چشم نمی خورد اما بدون شک در تمام رسانه های مرتبط با تکنولوژی حرف از قابلیت های منحصر به فرد آنهاست. خوشبختانه توسعه دهندگان نیز مثل همیشه حضور فعالی داشته و هر چه سریعتر نسبت به طراحی و عرضه ی قابلیت های این پرچمدار جدید برای سایر کاربران و اسمارت فون ها اقدام کرده اند. اول از همه لانچر جدیدی به نام Hello Bixby منتشر شد که محیط و ظاهر گلکسی S8 را برای پرچمدار سری قبل این کمپانی یعنی S7 و S7 Edge به ارمغان می آورد. هم اکنون نیز نوبت رسیده به قابلیت منحصر به فرد دیگری که می تواند بصورت مخفی به ضبط صفحه نمایش بپردازد. این اپلیکیشن بر روی اندروید مارشمالو یا بالاتر اجرا می شود و در نتیجه می توانید به راحتی در گوشی هایی مثل گلکسی S7 یا S6 به استفاده از آن بپردازید. ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

پیش نیاز ها :

  • دستگاه گلکسی سامسونگ با اندروید مارشمالو یا بالاتر
  • فعال بودن گزینه ی نصب از منابع ناشناس (Unknown sources)

برای شروع در ابتدا نیاز است تا با استفاده از لینک زیر، اپلیکیشن ضبط کننده صفحه گلکسی اس 8 را دریافت نمایید. بعد از اتمام دانلود می توانید به راحتی با باز کردن فایل APK مربوطه و سپس ضربه زدن روی دکمه ی Install آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن Galaxy S8's Record Screen (فایل نصبی apk)

 

هم اکنون نیاز است تا اپلیکیشن دیگری به نام More Shortcuts را در فروشگاه گوگل پلی جستجو کرده و بر روی دستگاه خود نصب نمایید. از این برنامه جهت باز کردن ضبط کننده صفحه اس 8 استفاده می شود زیراکه این ضبط کننده به خودی خود دارای آیکونی در لیست برنامه های شما نخواهد بود. شما همچنین می توانید با استفاده از لینک زیر بصورت مستقیم وارد صفحه دانلود این اپلیکیشن در گوگل پلی شوید.

نصب برنامه More Shortcuts از فروشگاه گوگل پلی

 

هم اکنون برنامه More Shortcuts را باز کرده و وارد قسمت Activity شوید. در لیستی که ظاهر می شود به دنبال گزینه ی Record screen گشته و با ضربه زدن روی آن، بازش کنید.

 

 

هم اکنون بر روی گزینه ی Settings در زیر Record screen ضربه زده و سپس در پنجره ای که ظاهر می شود بر روی دکمه ی OK ضربه بزنید. همین کار را اینبار برای گزینه ی LauncherActivity در زیر Record screen تکرار نمایید. اگر نمی خواهید که هر دو میانبر اسم مشابهی داشته باشند می توانید از طریق فیلد فراهم شده در همان پنجره، نام موردنظر خود را وارد و ذخیره نمایید. گزینه ای که دارای شکل چرخ دنده است، منوی تنظیمات ضبط کننده صفحه را باز خواهد کرد در حالیکه گزینه ی دیگر، خود قابلیت ضبط کننده را اجرا می کند.

 

 

وقتیکه میانبرهای لازم را در مرحله ی قبل اضافه کردید نیاز است تا یکبار آنها را باز نمایید. قسمت تنظیمات ضبط کننده صفحه از شما درخواست می کند تا با ضربه زدن روی دکمه ی Allow دسترسی های لازم را برای آن صادر کنید. قسمت اصلی ضبط کننده نیز اطلاعات لازم درباره کار با آن را برایتان نمایش می دهد و در آخر کافیست در صورت قبول شرایط، بر روی دکمه ی Agree ضربه بزنید.

 

 

وقتیکه برای نخستین بار ضبط کننده صفحه را باز می کنید احتمالاً یک پیغام هشدار دریافت خواهید کرد که به شما می گوید ضبط کننده به دلیل فعال بودن یک پوشش (Overlay) قادر به کار نمی باشد. در اینصورت نیازی نیست نگران باشید، فقط به راحتی روی دکمه ی Go to Settings ضربه زده و سپس تمام پوشش های فعال به غیر از Record screen را غیر فعال نمایید. اگر هم کلاً چنین پیغامی را مشاهده نکرده اید که دیگر نیازی به این کار نخواهید داشت.

بعد از آن می توانید به سادگی با ضربه زدن روی میانبر دوم (آن کدام که در More Shortcuts آیکون بنفش دارد) ضبط صفحه نمایش دستگاه خود را شروع کنید. وقتیکه خواستید ضبط صفحه را متوقف کنید نیز کافیست بر روی علامت توقف کوچک و کم رنگ روی صفحه ضربه بزنید. با این کار ضبط صفحه به اتمام رسیده و فایل آن در پوشه ی تصاویر کارت حافظه یا حافظه اصلی دستگاه شما ذخیره خواهد شد.

 

 

شما همچنین می توانید خلاقیت های بیشتری نیز در اینباره به خرج دهید. برای مثال اگر از اندروید نوقا استفاده می کنید قادر خواهید بود میانبرهای ساخته شده را به نوار تنظیمات سریع گوشی خود اضافه نمایید.

با احتساب به اینکه ضبط کننده های زیادی که بتوانند هم صفحه نمایش و هم صدا را ضبط کنند برای دستگاه های اندرویدی وجود ندارد، کمپانی سامسونگ توانسته است با انتشار این قابلیت جدید، تا حد زیادی قدرت خود را به نمایش بگذارد. علاوه بر این به دلیل رسمی بودن این ضبط کننده، دیگر از بنرها و پاپ آپ های تبلیغاتی مزاحم خبری نیست و می توانید نهایت لذت را در هنگام کار با این قابلیت ببرید. امیدوارم که این مطلب برایتان جالب توجه بوده باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام