چگونه امکان پاسخ به استوری های خود را غیر فعال کنیم؟

استوری های اینستاگرام از ابتدا با امکان پاسخ (Reply) همراه بوده اند که اخیراً نیز امکان پاسخ با عکس و ویدیو به آن اضافه گردیده است و در مطلب قبلی خود به صورت کامل درباره آن صحبت کردیم. با این حال ممکن است شرایطی پیش بیاید که شما دوست نداشته باشید شخصی به استوری های شما پاسخ داده و نسبت به آن پیام یا عکسی بفرستد. به عنوان مثال شاید دارای یک صفحه ی پرطرفدار باشید و نمی خواهید در پاسخ به یک استوری شما، آواری از پیام ها بر سرتان خراب شود. خوشبختانه اینستاگرام چنین امکانی را نیز در بخش تنظیمات استوری ها به ارمغان آورده و قادر خواهید بود در کمتر از چند ثانیه تعیین کنید که چه کسانی قادر به ارسال پاسخ به استوری های شما باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی این کار آشنا کنیم.

 

برای دسترسی به بخش تنظیمات استوری دو راه در پیش خواهید داشت. نخست اگر اکنون دارای یک استوری فعال می باشد ابتدا روی آن ضربه بزنید تا باز شود.

 

 

حال در پایین سمت راست صفحه بر روی شکل سه نقطه ضربه بزنید و در پنجره ای که ظاهر می شود گزینه ی Story Settings را انتخاب نمایید.

 

 

اگر هم دارای یک استوری فعال نمی باشد می توانید از روشی که همواره جواب می دهد استفاده کنید. بدین منظور به صفحه ی پروفایل خود رفته و در گوشه ی بالا سمت راست صفحه بر روی دکمه ی منو (شکل سه نقطه) ضربه بزنید. سپس در صفحه ای که باز می شود به دنبال بخش Account گشته و در زیر آن روی قسمت Story Settings ضربه بزنید.

 

 

حال که با موفقیت به صفحه ی تنظیمات استوری وارد شدید می توانید در بخش Allow Message Replies انتخاب کنید که چه کسانی قادر به پاسخ به استوری های شما باشند. گزینه ی نخست یعنی Everyone به همه اجازه ی پاسخ خواهد داد. با انتخاب گزینه ی دوم یعنی People You Follow تنها کسانی قادر خواهند بود به استوری های شما پاسخ دهند که شما آنها را فالو کرده باشید. با انتخاب گزینه ی سوم یعنی Off نیز این قابلیت به صورت کلی غیر فعال شده و هیچکس نمی تواند برای استوری های شما پاسخی ارسال کند.

 

 

امیدوارم که این آموزش برایتان مفید واقع شده باشد و در صورت درخواست آموزش ها و ترفندهای بیشتر درباره شبکه اجتماعی اینستاگرام کافیست آن را با ما مطرح نمایید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام