چگونه دسترسی به اسلایدر تنظیم روشنایی را در گلکسی S8 راحت تر کنیم؟

سامسونگ در آخرین پرچمدار خود یعنی گلکسی S8 آنقدر دست به تغییرات جزئی زده است که متاسفانه باید بگوییم باعث سر در گمی مصرف کنندگان خود شده است. به عنوان مثال اسلایدر تنظیم روشنایی صفحه نمایش در نوار اطلاع رسانی اصلی وجود ندارد بلکه این گزینه تنها در بخش تنظیمات سریع قرار گرفته است. یعنی وقتیکه با دو انگشت خود صفحه را به سمت پایین می کشید قادر به کم یا زیاد کردن نور صفحه خواهید بود در صورتیکه می توان با قرار دادن این تنظیم کننده در همان نوتیفیکیشن بار اصلی کار را بسیار راحت تر کرد. اگر شما هم دوست دارید تا یکبار برای همیشه چنین تغییری را اعمال کنید با ما همراه باشید تا نحوه ی اجرایی کردن آن را برایتان شرح دهیم.

 

همانطور که اگر مدتی با گلکسی S8 کار کرده باشید متوجه شده اید و در تصویر زیر هم مشخص است، در بخش نوتیفیکیشن بار این اسمارت فون خبری از اسلایدر تنظیم نور صفحه نمایش نیست. حتماً می دانید که نوار با کشیدن صفحه به سمت پایین، باز می شود. اما وقتی که با دو انگشت خود صفحه را به سمت پایین بکشید، بخش تنظیمات سریع باز می شود که تنظیم کننده روشنایی نیز در انتهای آن به چشم می خورد. برای اینکه ترفند خود را اجرایی کرده و این تنظیم کننده را به نوار اطلاع رسانی اصلی منتقل کنیم در ابتدا بر روی علامت پیکان (فلش پایین) در سمت راست این اسلایدر ضربه بزنید.

 

 

حال بر روی دکمه ی کناری گزینه Show control on top ضربه زده تا به رنگ آبی در بیاید که به معنی فعال بودن آن است. جهت ذخیره تغییرات بر روی دکمه ی Done ضربه بزنید. کار تمام شده و از این پس می توانید به راحتی از طریق باز کردن نوار نوتیفیکیشن نسبت به تنظیم روشنایی صفحه مطابق با میل خود بپردازید.

 

 

آیا با اجرا کردن این ترفند، کار با گلکسی اس 8 راحت تر نشده است؟!

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام