چگونه دکمه هوم را از صفحه ی همیشه روشن گلکسی S8 پنهان کنیم؟

صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display) یکی از قابلیت های جذاب سامسونگ گلکسی S8 است که بدون نیاز به روشن کردن صفحه، اطلاعات بسیاری در اختیارتان قرار می دهد. اما این صفحه همچنین دارای یک دکمه ی هوم مجازی می باشد که ممکن است به هر دلیلی از نمایش این دکمه بر روی صفحه همیشه روشن خوشحال نباشید. شاید به صورت عادی فکر کنید که امکان حذف این دکمه وجود نداشته باشد یا حداقل نیاز به طی کردن راه های زیادی دارد اما سخت در اشتباهید! با استفاده از روشی که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد، بدون نیاز به هیچ نرم افزار جانبی قادر خواهید بود در کمتر از چند ثانیه دکمه ی هوم را از صفحه ی همیشه روشن گلکسی اس 8 خود پنهان کنید. با ما همراه باشید.

 

جهت شروع ابتدا وارد اپلیکیشن Settings گوشی خود شده و سپس به دنبال قسمت Lock screen and security گشته و روی آن ضربه بزنید. به پایین صفحه رفته تا به بخش Lock Screen And Always On Display section برسید و در زیر آن وارد قسمت Always On Display شوید. توجه داشته باشید که وضعیت دکمه ی کنار آن را تغییر ندهید بلکه یکبار روی خود متن اصلی ضربه بزنید.

 

 

هم اکنون روی قسمت Content to show ضربه زده و مشاهده می کنید که حال می توان به راحتی دکمه ی هوم را حذف کرد. بدین منظور کافیست گزینه ی Clock or information را انتخاب نمایید و همه چیز تنظیم خواهد شد.

 

این آموزش را از دست ندهید :
چگونه صفحه نمایش همیشه روشن گلکسی S8 را سفارشی سازی کنیم؟

 

 تمام کاری که نیاز به انجام داشتید همین بود. از این پس مشاهده می کنید که دیگر خبری از دکمه ی هوم بر روی صفحه همیشه روشن گلکسی S8 شما نخواهد بود که به نظر من هم بسیار شیک تر خواهد بود! درست است که دکمه را پنهان ساخته ایم اما هنوز هم می توانید با دوبار ضربه زدن روی صفحه یا یک ضربه ی طولانی، گوشی را از حالت همیشه روشن خارج کنید. امیدوارم که از این ترفند لذت برده باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام