چگونه هشتگ های پربازدید را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ (اندروید)

هشتگ ها بهترین راه جهت در معرض دید قرار دادن پست های شما و در نتیجه جذب لایک و فالوورهای بیشتر هستند. یعنی وقتیکه یک عکس یا ویدیو را با هشتگ مشخصی در اینستاگرام منتشر می کنید سایر کاربران نیز می توانند با آن هشتگ پست شما را مشاهده کنند. اما اگر می خواهید پست هایتان بازدید بیشتری جذب کند نیاز است تا از هشتگ های مناسب و محبوب استفاده نمایید. حتماً همین الان برایتان سوال پیش آمده که خُب، این هشتگ ها را از کجا پیدا کنیم؟ پاسخ اپلیکیشینی اندرویدی است که در ادامه ی مطلب به معرفی و شرح کامل نحوه ی کار با آن خواهیم پرداخت. البته اپلیکیشن مشابهی برای سیستم عامل آی او اس نیز وجود دارد که آن را هم بزودی در یک پست جداگانه بررسی خواهیم کرد. با استفاده از این برنامه های بسیار کاربردی قادر خواهید بود بهترین هشتگ های مرتبط با پست خود را پیدا کرده و بدون هیچگونه زحمتی به آن اضافه کنید. با ما همراه باشید.

 

1) گوگل پلی را باز کرده و نام HashTags for Instagram را جستجو کنید. (لینک مستقیم به گوگل پلی) حال طبق معمول همیشه شروع به دانلود و نصب اپلیکیشن مربوطه کنید.

2) برنامه را اجرا کنید. در اولین برخورد با دسته بندی های مختلفی همچون محبوب ها، طبیعت، وضعیت هوا، الکترونیک و… مواجه خواهید شد. اما از آنجایی که این بخش ها اکثراً شامل تگ های انگلیسی می شوند می توانید به یک قسمت دیگر از برنامه مراجعه کنید که با استفاده از آن قادر به پیدا کردن تمام تگ های پربازدید مرتبط با یک کلمه خواهید بود. بدین منظور بر روی دکمه ی + که در گوشه پایین سمت راست صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

3) در گزینه هایی که ظاهر می شود بر روی شکل ذره بین یا همان گزینه ی Search Tag Online ضربه بزنید.

 

 

4) حال در نوار جستجوی بالای صفحه، واژه ی موردنظر خود را تایپ کنید تا برنامه شروع به جستجوی آنلاین کند.

5) بعد از نمایش نتایج می توانید بر روی هشتگ های موردنظر خود ضربه بزنید تا برای کپی یا ذخیره انتخاب شوند. در آخر و پس از انتخاب تمام هشتگ های موردنظر روی علامت فلش بالا ضربه بزنید.

 

 

7) اگر می خواهید هشتگ های انتخابی در کلیپ بورد کپی شده و سپس آنها را در اینستاگرام وارد کنید کافیست بر روی دکمه ی Copy Tag ضربه بزنید.

 

 

8) اما همچنین می توانید به ذخیره ی این هشتگ ها جهت استفاده در آینده بپردازید. بدین منظور کافیست بر روی دکمه ی Save ضربه بزنید.

 

 

9) جهت مشاهده ی هشتگ های ذخیره شده توسط خود کافیست در صفحه اصلی برنامه بار دیگر بر روی دکمه ی + ضربه زده و اینبار گزینه ی Custom Tag را انتخاب نمایید.

 

 

 

10) بر روی واژه ی اصلی ضربه بزنید. مشاهده می کنید که هشتگ های انتخاب و اضافه شده ظاهر می شوند. در اینجا می توانید به کپی کردن، حذف یا اضافه کردن تگ های بیشتر بپردازید.

 

 

11) اما اگر قصد دارید از دسته بندی های موجود در برنامه استفاده کرده و محبوب ترین هشتگ های جهانی را پیدا کنید کافیست ابتدا بر روی بخش موردنظر و سپس یکی از قسمت های داخل آن ضربه بزنید. به عنوان مثال همانطور که در تصویر زیر مشخص است ما ابتدا دسته بندی الکترونیک و سپس اندروید را انتخاب کرده ایم.

 

 

12) و اما بعد از انتخاب زیردسته ی موردنظر، بهترین و داغ ترین هشتگ های مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد. هم اکنون می توانید به کپی آن در کلیپ بورد یا کپی مستقیم در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر و فیسبوک بپردازید.

 

 

13) و اما یک دسته بندی بسیار کاربردی دیگر نیز در این برنامه گنجانده شده است که با استفاده از آن قادر خواهید بود محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام را پیدا کرده و استفاده کنید. بدین منظور وارد صفحه اصلی برنامه شده و اینبار بر روی دسته بندی Popular ضربه بزنید.

 

 

14) قسمت های مختلفی در این بخش وجود دارد. قسمت های ابتدایی به ترتیب نزولی محبوب ترین هشتگ ها را شامل می شوند و بعد از آنها دسته بندی مربوط به محبوب ترین هشتگ های بخش های مخلتف وجود دارد. برای مشاهده ی محبوب ترین ها کافیست روی قسمت Most popular ضربه بزنید.

 

 

15) در صفحه ی بعد محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام ظاهر شده و می توانید به کپی آنها بپردازید.

 

 

واضح است که بعد از کپی هشتگ ها کافیست در هنگام آپلود پست در اینستاگرام، این هشتگ ها را وارد قسمت کپشن (Caption) نمایید یا به اصطلاح پیست کنید. امیدوارم که از این ترفند بسیار جذاب و کاربردی نهایت استفاده را برده باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 3 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 1 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

سمانه ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

عالی بود

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام