چگونه توییت های حاوی یک واژه خاص را از تایم لاین خود پنهان کنیم؟

توییتر هرچقدر که می تواند جذاب باشد و روز و شب شما را با خود درگیر کند همانقدر هم می تواند آزاردهنده به نظر برسد. وقتیکه مدتی از کار شما با توییتر گذشته باشد به احتمال زیاد دلتان نمی خواهد وقت خود را برای خواندن هر توییتی که دوستانتان منتشر می کنند صرف کنید. به عنوان مثال اگر دوستان توییتری شما را افراد کتابخوان و فرهیخته تشکیل می دهند چه نیازی است تا توییت های مربوط به فلان ورزش یا سیاست فلان کشور را نیز در تایم لاین خود مشاهده کنید؟ خوشبختانه با قابلیتی که این شبکه اجتماعی برای فیلتر توییت ها و پنهان سازی توییت های حاوی یک واژه، هشتگ یا کاربر خاص در نظر گرفته می توانید تنها آنهایی را که خودتان دوست دارید مشاهده و مطالعه کنید. در ادامه ی مطلب شما را با نحوه ی این کار هم در نسخه ی وب توییتر و هم در اپلیکیشن آن آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

 

در وبسایت توییتر

بر روی عکس پروفایل خود در بالا سمت راست صفحه کلیک کرده و در منویی که باز می شود بر روی گزینه ی Settings and Privacy کلیک نمایید.

 

 

در نوار سمت چپ صفحه بر روی قسمت Notifications کلیک کنید.

 

 

حال در بخش تنظیمات اطلاع رسانی بر روی لینک Mute specific words from your notifications and timeline. کلیک نمایید.

 

 

بر روی دکمه ی Add کلیک کنید.

 

 

حال در فیلدی که ظاهر می شود می توانید واژه، هشتگ یا نام کاربری موردنظر خود که می خواهید توییت های آن پنهان شود را وارد کنید. در بخش Mute from می توانید تعیین کنید که این توییت ها از روی تایم لاین شما یا تنها در دریافت نوتیفیکیشن یا هر دو مورد پنهان شوند. در قسمت For how long? نیز می توانید مدت زمان این پنهان سازی را از بین گزینه های همیشه، 24 ساعت، 7 روز یا 30 روز انتخاب کنید. بعد از اتمام کافیست روی دکمه ی Add کلیک کنید.

 

 

به عنوان مثال من در اینجا واژه ی hockey را برای همیشه غیر فعال کرده ام. این بدین معنی است که دیگر هرگز توییت های حاوی این واژه را بر روی تایم لاین و نوتیفیکیشن خود مشاهده نمی کنم.

 

 

برای اضافه کردن واژه، هشتگ یا کاربرهای بیشتر کافیست همین مراحل را تکرار کنید.

 

در اپلیکیشن موبایل توییتر

وارد قسمت Notifications در اپلیکیشن توییتر شده و بر روی آیکون تنظیمات (شکل چرخ دنده در بالا سمت راست صفحه) ضربه بزنید. سپس وارد قسمت Muted شوید.

 

 

اکنون بر روی قسمت Muted Words ضربه بزنید.

 

 

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید کلمه hockey که در نسخه وب توییتر آن را فیلتر کرده بودم در اپلیکیشن نیز اعمال شده است. اما برای اضافه کردن واژه های بیشتر می توانید بر روی دکمه ی Add در پایین صفحه ضربه زده و سپس موارد مربوطه که در قسمت قبل نیز شرح دادیم را وارد کنید.

 

 

در اپلیکیشن توییتر نیز می توانید مدت زمان این پنهان سازی و نحوه ی آن را تعیین کنید. بعد از اعمال تنظیمات موردنظر کافیست روی دکمه ی Save ضربه بزنید.

 

 

کار تمام است! امیدوارم که از این ترفند جالب و کاربردی لذت برده باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام