چگونه از قابلیت قفل دو ضربه ای در هر گوشی اندرویدی استفاده کنیم؟

یکی از بهترین و راحت ترین روش ها جهت قفل کردن صفحه گوشی، دو ضربه زدن روی صفحه است که بسیاری از سازندگان از جمله کمپانی ال جی این قابلیت را به صورت پیش فرض بر روی اسمارت فون های خود قرار می دهند. به خصوص که اگر ابعاد صفحه نمایش شما بزرگ بوده و دسترسی به دکمه ی پاور جهت خاموش کردن صفحه سخت باشد، این راه می تواند فرشته ی نجات شما تلقی شود. حال این بحث که ممکن است اصلاً دکمه ی پاور دستگاه شما خراب شده باشد به کنار، که آن موقع است متوجه می شوید چقدر این روش دو ضربه زدن ارزش دارد. متاسفانه به دلایل نامعلوم برخی از سازندگان این قابلیت بسیار جذاب و مفید را از کاربران خود دریغ می کند. با این حال نگران نباشید تنها چیزی که بدان نیاز دارید اندروید 4.1 یا بالاتر است و اپلیکیشنی که در ادامه به معرفی و نحوه ی کار با آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اپلیکیشنی که به شما کمک می کند تا این قابلیت را برای اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید EasyLock نام دارد. البته این اپلیکیشن در گوگل پلی موجود نیست اما قادر خواهید بود فایل نصبی (APK) آن را به راحتی از این لینک دریافت نمایید.

بنابراین اول از هر چیزی این برنامه را بر روی کامپیوتر خود دریافت کرده و بعد از استخراج فایل apk از فایل فشرده، آن را به گوشی تان منتقل نمایید. حال با استفاده از یک فایل منیجر به سراغ آن رفته و شروع به نصب برنامه کنید.

اکنون به دنبال اپلیکیشن EasyLock در منوی برنامه های خود گشته و آن را اجرا کنید. دسترسی های لازم جهت کار کردن بدون مشکل برنامه را صادر کنید.

قابلیت قفل دو ضربه ای به صورت خودکار بعد از صدور دسترسی های لازم فعال نمی شود و نیاز است که خودتان یکبار وارد اپلیکیشن شده و این کار را اجرایی کنید. در ابتدا برنامه به معرفی و نحوه کار می پردازد که کافیست روی دکمه ی Get Started ضربه بزنید. حال در صفحه ی اصلی برنامه و در گوشه ی بالا سمت راست بر روی دکمه ای که قرار دارد ضربه بزنید تا فعال گردد.

لازم به ذکر است که به صورت پیش فرض این دو ضربه تنها در نوار وضعیت و نوار ناوبری عمل خواهد کرد اما اگر قصد دارید با دو ضربه زدن در هر جایی از صفحه، گوشی قفل شود کافیست گزینه ی Double tap anywhere to lock را فعال کنید.

توجه داشته باشید که اگر حالت دو ضربه زدن را برای کار دیگری نیز استفاده کرده باشید ممکن است این اعمال تحت تاثیر همدیگر قرار گرفته و به خوبی کار نکنند. در این مواقع نیاز است به تنظیمات اندروید مراجعه کنید. اگر هم به هر دلیلی از این برنامه خوشتان نیامد می توانید آن را همچون سایر اپلیکیشن های عادی حذف کنید.

همانطور که مشخص است عین همین کار برای روشن کردن صفحه ی گوشی نیز استفاده می گردد. برنامه برای همیشه به صورت پس زمینه در حال اجرا است و اگر صفحه ی گوشی شما خاموش باشد نیز می توانید با دو ضربه سریع زدن روی صفحه، آن را روشن کنید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام