چگونه لست سین واتس اپ را حتی در صورت مخفی بودن مشاهده کنیم؟

همانطور که حتماً می دانید و شاید خود شما هم از این قابلیت استفاده می کنید امروزه پیام رسان ها قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند تا با استفاده از آن زمان آخرین بازدید خود یا به اصطلاح لست سین (Last seen) را از دید تمام یا بخشی از مخاطبان خود پنهان کنند. پیام رسان محبوب و حرفه ای واتس اپ نیز از این قاعده مستثنی نیست با این تفاوت که راه های مختلفی جهت دور زدن این قابلیت و مشاهده ی لست سین دقیق دوستان وجود دارد. بسیاری از این راه ها بعد از مدتی از کار می افتند یا اینکه از همان ابتدا اپلیکیشن هایی جعلی هستند. اما روشی که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد با یک اپلیکیشن بسیار پرطرفدار انجام می گیرد و امن ترین راه را در اختیارتان می گذارد. با ما همراه باشید.

 

اپلیکیشنی که با استفاده از آن ترفند خود را اجرایی خواهیم کرد WhatsMonitor for Whatsapp نام دارد و روش راه اندازی و اضافه کردن شماره به آن را در مطلب پیشین خود شرح داده ایم. لذا اگر هنوز این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نکرده و داخل آن ثبت نام نکرده اید می توانید ابتدا این مطلب ما را مطالعه نمایید.

در پست قبلی قادر بودید به محض آنلاین شدن فرد از آن مطلع شوید. لذا همانطور که انتظار می رود همچنین می توان زمان آفلاین شدن مخاطب را نیز ردگیری کرد که در واقع همان لست سین می باشد. یعنی زمان آنلاین شدن، آفلاین شدن و طول مدت هر بار آنلاین بودن بصورت جداگانه در هر روز قابل رویت خواهد بود.

 

 

همانطور که در تصویر بالا نیز نشان داده شد می توانید تمام جزئیات اتصالات فرد را ردگیری کنید. بدین منظور کافیست در صفحه ی شماره مخاطب، منوی برنامه را باز کرده و روی قسمت Result ضربه بزنید.

 

 

باز هم متذکر می شویم که که در نسخه آزمایشی این اپلیکیشن، اضافه کردن مخاطب در هر لحظه رایگان بوده و می توانید تا ۳ روز به استفاده از آن بپردازید. ولی بعد از این مدت برای اضافه کردن چندین مخاطب نیاز است تا هزینه ی اشتراک برنامه را پرداخت نمایید. امیدوارم که از این ترفند نهایت لذت را برده باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 3.13
[ 8 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 5 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

Marzieh ۹ آبان ۱۳۹۶

نمیتونم دانلود کنم میگه برا کشور شما نیست میشه بفرستین برام؟ لطفا

Marzieh ۱۲ آبان ۱۳۹۶

دان شد ولی واس پرداخت چیکار باید بکنیم نمیشه
میشه راهنمایی کنید؟

رضا ۳ تیر ۱۳۹۷

سلام…خسته نباسید…بنده نصب کردم برنامه رو و زمانی که ایمیل و مشخصات رو وارد میکنم…آخرش یه اِرور میاد مینویسه “this email has been already”
چیکار کنم؟!
لطفا راهنمایی کنید یا دلیلشو بگید بهم.
البته با فیلترشکن امتحان کردم.

دلناز ۳۰ تیر ۱۳۹۷

گوشی من ایفون هستش این برنامه فقط برای اندروید هستش میشه ی نرم افزاری هم بفرمایید که بتونیم زمان انلاین بودن شخصی که میخواهیم ببینیم امکان دارد

Nazi ۲ اسفند ۱۳۹۸

چه طور میشه پولش رو پرداخت کرد و خرید؟ تو ایران این امکان نیستش

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام