آموزش تغییر دادن تم گوگل کیبورد در اندروید

پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • 5,016 views
  • 1

آموزش تغییر دادن تم گوگل کیبورد در اندروید

هیچکس دوست ندارد از صفحه کلیدی زشت بهره ببرد و گوگل این موضوع را درک می کند. گوگل کیبورد همیشه سعی داشته ساده، تمیز و البته کاربرپسند بماند، هرچند که تعداد پوسته های آن کم است اما به هیچ وجه نمیتوان زیبایی آنها را انکار کرد.

اگر شما آخرین نسخه از Google Keyboard یعنی ورژن 5.0 را بر روی دستگاه خود نصب نموده اید دسترسی به بخش تنظیمات همچون نسخه های پیشین است. بدین منظور انگشت خود را برای چندثانیه روی علامت کاما (یا هر علامتی که در همین خانه نوشته شده است و با توجه به برنامه ای که در آن هستید متفاوت میباشد) نگه داشته و سپس گزینه ی “Google Keyboard settings” را انتخاب کنید.

 

How to Change Google Keyboard’s Theme on Android 1How to Change Google Keyboard’s Theme on Android 2

 

برای مشاهده ی همه ی تنظیمات بصری کیبورد وارد بخش “Preferences” بشوید.

 

How to Change Google Keyboard’s Theme on Android 3

 

اولین گزینه ای که در اختیارتان قرار میگیرد تغییر تم است. با ضربه زدن روی این گزینه پوسته ها برایتان نمایش داده شده و می توانید بین دو گزینه ی Material Light و Material Dark انتخاب نمایید. پوسته ی Holo موجود در نسخه های قبلی نیز از بین رفته است که نشان دهنده ی این است گوگل تا چه حد پیش به سوی طراحی های Material دارد..

 

How to Change Google Keyboard’s Theme on Android 4

 

یک گزینه ی دیگر برای سفارشی سازی پوسته نیز وجود دارد که در نسخه های قبلی شاهد آن نبودیم و آن نمایش بردار میان دکمه های کیبورد است که بنا بر سلیقه ی خود می توانید آن را فعال یا  غیرفعال نمایید. با روشن کردن گزینه ی “Show key border” یک فاصله و بردار مرزی  میان دکمه های کیبورد قرار داده می شود که تفاوت آنها را میتوانید در تصاویر زیر مشاهده نمایید.

 

 How to Change Google Keyboard’s Theme on Android 7How to Change Google Keyboard’s Theme on Android 6How to Change Google Keyboard’s Theme on Android 5

 

خب، به همین سادگی از ظاهر جدید صفحه کلید دستگاه اندرویدی خود لذت ببرید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 4.67
[ 3 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 1 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

Hamed ۱۱ مهر ۱۳۹۶

ببخشید، گوشی من huawel y635 Android 4.4.4 وقتی یه عکس واسه‌ی تم صفحه کلید انتخاب میکنم بعد از چند ساعت به صفحه کلید سر میزنم می‌بینم عکس بزرگ شده! یعنی صفحه کلید روی یه قسمت اون زوم کرده. لطفاً بگید چکار کنم درست بشه خواهشاً.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام